Reklamacje i zwroty
Pobierz dokumenty

 

ZGŁOSZENIE SZKODY LUB BRAKU W PRZESYŁCE

Masz kłopot z przesyłką? Czegoś Ci brakuje lub towar jest uszkodzony? Daj nam znać jak najszybciej poprzez ten formularz https://www.haerson.pl/zgloszenie-szkody-do-przesylki-kurierskiej

GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

REKLAMACJA

Zapoznaj się z Regulaminem Sklepu §5

ZWROT PRODUKTU

Zapoznaj się z Regulaminem Sklepu §7

Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy zawiera Załącznik nr 1 Regulaminu sklepu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl