Producenci
Promocje
Marketing Usług Sprzątania - szkolenia Online
Marketing Usług Sprzątania - szkolenia Online

199,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 399,00 zł

161,79 zł

Cena regularna: 161,79 zł

Najniższa cena: 324,39 zł
Profesjonalne Środki Czystości - Szkolenie Online
Profesjonalne Środki Czystości - Szkolenie Online

199,00 zł

Cena regularna: 399,00 zł

Najniższa cena: 399,00 zł

161,79 zł

Cena regularna: 324,39 zł

Najniższa cena: 324,39 zł
Pranie Dywanów i Tapicerek - Jak Dobierać Środki Piorące i Odplamiacze - Szkolenie Online
Pranie Dywanów i Tapicerek - Jak Dobierać Środki Piorące i Odplamiacze - Szkolenie Online

199,00 zł

Cena regularna: 399,00 zł

Najniższa cena: 399,00 zł

161,79 zł

Cena regularna: 324,39 zł

Najniższa cena: 324,39 zł

Marketing Usług Sprzątania - szkolenia Online

mus.png
  • promocja
Cena brutto: 199,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

199.00
Najniższa cena od wprowadzenia towaru: 399,00 zł
Cena netto: 161,79 zł

Cena regularna: 161,79 zł

Najniższa cena od wprowadzenia towaru: 324,39 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Haerson
Kod produktu: APS-MUS01

Opis

Szkolenie Online na żywo - Jak zdobyć klienta i zapewnić rozwój firmie sprzątającej?

Miarą sukcesu firmy sprzątającej jest rosnąca liczba stałych klientów, którzy ponownie dokonują zakupu usług. Dzięki stałym klientom firmy sprzątające mogą się rozwijać i zwiększać swoje przychody. Jak to się dzieje, że jedne firmy sprzątające łatwo pozyskują nowych klientów i potrafią ich zmienić w stałych odbiorców usług, a inne mają z tym spory kłopot?

Na 30 slajdach przedstawiamy efektywny proces pozyskiwania nowych klientów w usługach sprzątania od momentu reklamy do działań posprzedażowych. Po kolei omawiamy ważne kroki prowadzące do pozyskania klienta oraz wymieniamy czynniki wpływające na podejmowane decyzje i reakcje klientów w odpowiedzi na działania firmy sprzątającej. Prezentujemy kluczowe czynniki rozwoju firmy w usługach sprzątania. 

Po ukończeniu tego szkolenia będziesz wiedział:

  1. Jakie są oczekiwania klientów względem firm sprzątających?
  2. Jak budować zaufanie klienta, aby wybrał naszą firmę?
  3. Jak przygotować ofertę dla klienta?
  4. Dlaczego klienci wybierają tansze oferty?
  5. Jakie błędy popełniają początkujące firmy sprzątające w kontakcie z klientem?
  6. Dlaczego nie wszyscy klienci wybierają najniższą cenę?
  7. Co to jest luka jakościowa i jak ją neutralizować po wykonanej usłudze?
  8. Jak podnosić jakość świadczonych usług, aby zwiększać liczbę stałych klientów?

Szkolenie prowadzone online przez instruktora Akademii Profesjonalnego Sprzątania. Dla uczestników szkoleń ABC Profesjonalnego Sprzątania - części A i/lub B szkolenie jest bezpłatne - w tym wypadku prosimy o kontakt pod numerem 609 133 034.

Szkolenie trwa około 2 godzin. Szkolenie odbędzie się 26.09.2022 o godz. 20:00. W trakcie szkolenia dostępny jest czat.

Po dokonaniu zakupu i płatności otrzymasz email z zaproszeniem do szkolenia na kilka dni przed jego rozpoczęciem.

Do zobaczenia na szkoleniu!

 

Sprawdź opinie na temat naszych szkoleń:

https://www.facebook.com/pg/aps.haerson/reviews/?ref=page_internal

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl